Sihat 98%

Kenapa 98% ? heheh sebab badan Darwisy masih ada bintik-bintik merah. Orang kata panas badan nak keluar. Yang lain dah ok, selsema pon dah baik. Alhamdulillah…. terima kasih kepada atuk & nenek dan lain-lain yang telah mendoakan kesihatan Darwisy.
Hari ni kami takde ke mana-mana, duduk di rumah aje. Cuaca di luar pon tak menentu lagi. Dari semalam hujan tak berhenti-henti. Tengok lah kalau reda sikit ingat nak bawak Darwisy kuar jalan-jalan kejap. Maklumla dah dekat seminggu jugak asik duduk terperap di rumah. Kulit pon makin putih hihihi. Lepas ni rasanya lena la kami tidur 🙂 esok mama & abah dah nak kerja… Darwisy jangan mengada-ngada dengan mak andak tau! 😛

2 thoughts on “Sihat 98%

  1. memang kesian pon. sampai bila tengok dia macam tak bernafas, kita pon macam tak bernafas jugak 🙁 kak tie takde ke petua? lama tak nampak, husband & anak-anak pekaba?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *