Puaslah hati nenek :-)

dari tadi kedengaran nenek tak henti2 ketawa melayan 2 orang heronya, Darwisy & danish…
rasanya puaslah hati nenek tu, maklumlah mmg dah rindu nk jumpa cucu2nya ni… ntah apa la yang dibuat sampai gelihati nenek tu 🙂

ada gak tanya tadi, katanya danish buat lawak… menari2 ntah mcm apa hehehe… lepas tu tak berhenti bercerita ntah apa2… nenek iya kan aje 😛

dah agak lama aku tengok, baru la suruh diorang duduk luar tengok tv plak… sian nenek dah la sampai putrajaya pagi tadi, mesti letih & ngantuk…

hmmm… Darwisy dah datang… to be continued 🙂

Leave a Reply