Pegi umah mak ngah jumpa baby baru

Hari ni pagi² lagi darwisy dah merengek² mcm tau² je nak pegi jalan² 🙂

Sebenarnya kami nak pegi rumah mak ngah darwisy nak tengok baby baru 🙂 mcm biasa darwisy memang suka bab berjalan² ni

Sampai je kat sana kami letak dia kat sebelah baby… Terus dia tegur “euhhh!” lebih kurang mcm tu la bunyinya hehe

Sempat la kami ambik gambar dia sebab mak usu nak tengok sangat… Comel tak? Namanya aliya arif (itu je yang abah ingat hehe)

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.