Syuruk di Tanjung Karang

19 Apri 2014, 5:00AM… ye 5:00AM huhuhu… bergerak dari Putrajaya ke Tanjung Karang untuk menikmati suasana pagi di sawah padi. Ini semua akibat racun kawan2 hahahaha! Terutamanya abang Matlarn Zailan 😀

Memandangkan aku ni pemandu yang berhemah, maka sampai pon agak lewat jugak sikit… tapi itu bukan salah aku semata2… salah mama yang buang air besar lama sangat kat Petronas hahahaha… tapi salah aku jugak sebab tak bagitau misi aku pagi tu… saper bersalah ni? huhuhu

Tanjung Karang, tak berapa familiar sangat tempat tu… so composition pon lintang pukang lah… tak tau mana matahari naik mana turun… POI pon tak sempat nak cari… belasah mana ada je…

Berikut adalah sedikit hasil outing sendirian yang amat terkejut…

Leave a Reply