Pegi rumah Mak Ngah Darwisy

Hari ni pegi umah mak ngah Darwisy kat Klang. Ramai yang datang termasuklah Pak Long, Pak Uda ngan Mak Su Darwisy. Bukan main seronok lagi tgk orang ramai macam tu. Yang lain apa lagi bila dah nampak “pipi tembam” tu serbu la!

Masa sampai Pak Ngah ngan Pak Uda Darwisy takde pegi memancing. Minggu depan nak pegi Nilai pulak katanya ada banyak talapia.. Nak ikut!!! Hehehe.

Balik umah dah malam dalam pukul 9.00 lebih. Tapi Darwisy mcm taknak tidur sebab dah seronok sangat. Jenuh jugakla nak tidurkan. Tapi sekali dah tidur terus nyenyak. Penat sangat kot….

Leave a Reply