Nostalgia Restoran Terapung, Bagan Sungai Besar

Terletak hanya 500 meter dari rumah di kampung, tempatnya aku selalu melepak masa bujang dulu… iaitu Restoran Terapung, Bagan Sungai Besar. Pernah dikendali oleh kawan bernama Naim, Achun dan keluarganya (sekarang ni tak pasti siapa pemilik baru).

Boleh dikatakan hampir setiap malam aku akan melepakkan diri bersama kawan-kawan kat situ. Bila ingat-ingat balik apa yang aku selalu buat masa lepak, rasa macam tak banyak… minum-minum, makan-makan, tengok TV, sembang-sembang… tu je HAHAHA.

Nak dijadikan cerita kenapa aku nak ambil gambar kat situ, baru-baru ni ada nampak gambar sunset dari kawan-kawan seangkatan, so aku pon ambil kesempatan untuk menjengah sambil mengambil gambar pemandangan senja di restoran tu.

Agak nostalgia jugak bila masuk melalui restoran tu, separuh dari tapak kedai dah tak boleh digunakan sebab hampir roboh dan sekarang tidaklah nampak sangat “terapung” nya.

P/S: di tempat ni jugaklah tempat aku dengan kawan-kawan berkubang masa zaman sekolah, tak boleh lupa peristiwa tersepit antara dua bot 😀
P/S: nampak agak berterabur susunan karangan ni HAHAHA!
P/S: angle tak berapa meletop, kena repeat ni huhuhu…

Leave a Reply