Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana

Setelah hampir enam tahun berkerja di area Kelana Jaya, ini kali pertama pergi ke Masjid Tengku Kelana untuk meraikan Majlis Jamuan Hari Raya bagi tahun 2015.

Pada mulanya tak terpikir jugak nak pergi ke majlis tu, tapi memandangkan restoran bawah office masih tutup bercuti… dan kebetulan ada jamuan… maka tergerak juga lah kaki menuju ke masjid bersama geng-geng dari office yang kebetulan berfikiran sama hehehe.

Alhamdulillah, rezeki hari ni dapat merasa macam-macam jenis masakan yang dihidangkan… sampaikan roti canai pon ada… semuanya sedap-sedap 🙂

Disebalik cerita jamuan ni, sebenarnya telah berlangsung satu mesyuarat agung tahunan Masjid Tengku Kelana… tapi memandangkan ianya dijalankan pada waktu bekerja, maka hanya dapat hadir waktu makan je la 🙂

Flickr Album 72157659639399281

Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana Majlis Jamuan Hari Raya 2015 Masjid Tengku Kelana

Leave a Reply