lagi 2 hari…

bukan lagi 2 hari nak raya… tapi 2 hari lagi aku akan melangkah kakiku buat selamanya dari tempat kerja aku sekarang… AAM

ke mana arah tujuanku selepas ini usahlah ditanya CEWAH!!! 😀

actually aku akan mula kerja di tempat baru kat PJ lepas raya nanti…

agaknya memang rezeki aku bulan puasa ni… dapat lah duit raya sikit dari AAM… duit raya terakhir hehehe

rasa macam tak sabar je… sedih pon ada… yelah keje sini dah lama… dah macam satu family… susah senang bersama… tapi rezeki Allah yang tentukan… aku kena redha…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *