hari ni tidur rumah maklong

dah lama tak tidur rumah maklong… diorang rindu sangat kat Darwisy & danish… mula2 sampai tadi si danish macam biasa la mengamuk bila tengok maklang… maklumla dah lama tak jumpa sampai lupa dah muka maklang… padahal maklang lah yang selalu jaga masa baby dulu… ni semua rushing nak tengok wayang punya pasal… mama dah booking la konon… sekalinya mama tak baca dalam website rupanya kena datang 45minit awal kalau booking tiket… sampai2 je kena beratur macam biasa sebab lambat muahahaha 😀

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.