One day at Mak Long’s house

Macam biasa lah, bila sampai aje di rumah Mak Long maka menangislah si Darwisy. Tapi kali ni tak lama, mungkin dah selalu jumpa dan mungkin sebab dah dewasa sikit. Bila dah berenti menangis tu barulah Mak Long puas nak main dengan Darwisy, boleh dukung² peluk² cium² dll... begitu juga Mak Lang dan abang²...

Darwisy demam lagi

Hari ni darwisy demam lagi. Rasanya dia nak tumbuh gigi lagi kot. Hari tu dah tumbuh 2 gigi bawah. Sian dia semua serba tak kena. Skang ni kalau dia mengantuk dah pandai melentik² badan. Pehtu lagi satu, lidah dia tak habis² merasa gigi bawah dia tu 😛 comel aje bila tengok dia main lidah.